Datoer og temaer for Netværksfredage E2019:

digital-marketing-1725340.jpg

TEMA: Hvordan kommer du i gang igen efter ferien?

Dato: 2. august 2019 kl. 8.30-11.00

Hvad taler vi om: Ahh ja. Ferie. Og nu er den forbi. Vi mødes og kickstarter post-sommer aktiviteterne sammen mens vi får en god morgenmad. Oplægget handler om metoder og teknikker til at få en god start, når du skal i gang igen, mens vi deler vores gode erfaringer med hinanden. Sammen sørger vi for, at vi alle får en forrygende og energifyldt start efter ferien.

Dit output: Du får tips og tricks samt gode råd, som du kan bruge med det samme!


mobile-605422(1).jpg

Tema: Kanvas!

Dato: Fredag den 6. september 2019 kl. 8.30-11.00

Tema: Vi ved alle, at kanvas er en af vejene frem, hvis vi vil sælge. Men mange har svært ved at fatte knoglen og ringe til potentielle kunder uopfordret. På dagens Netværksfredag tager vi fat i den svære kunst at lave kold kanvas og sætter fokus på hvad DIN tilgang kan være, for at DU bliver ok med det kolde kald!

Dit output: Når du går hjem fra Netværksfredagen har du et bedre blik for, hvad din indgangsvinkel kan eller skal være, når du ringer ud opfordret.


idea-2579308.jpg

Tema: Få tips, tricks og redskaber der lander kunder!

Dato: Fredag den 4. oktober 2019 kl. 8.30-11.00

Hvad taler vi om: Hvordan konverterer du potentielle kunder til betalende kunder? På dagens Netværksfredag har vi besøg af Edith Godsvig fra OnlinePlus. Edith har +20 års erfaring som sælger og deler på dagen ud af både tips og tricks du kan bruge, når du sidder overfor kunder, du gerne vil have i hus. Edith introducerer også redskabet EFU, der hjælper dig med at få styr på dine ydelsers egenskaber og udbytte, så du bliver mere klar i mælet, når du sidder overfor dine potentielle kunder.

Dit output: Du får gode råd, tips, tricks og et konkret redskab med hjem, som gør dig bedre og skarpere i mødet med dine kunder.


customer-563967.jpg

Tema: Emotionelle Kundetyper

Dato: Fredag den 1. november 2019 kl. 8.30-11.00

Hvad taler vi om: Vi får besøg af Sanne Dollerup der er partner i Emotionelle Kundetyper, forsker og en af Danmarks førende ekspert i at forstå, hvordan kunder agerer ud fra deres følelser. På Netværksfredagen vil Sanne indføre os i de forskellige kundetyper, og præsentere en øvelse, der gør os mere bevidste om, hvilken kundetype vores egne ydelser taler mest til!

Dit output: Du bliver klogere på den kundetype din ydelse primært henvender sig til, og får gode råd og tips til, hvordan DU allerede i dag kan kommunikerer stærkere og nå dine kunder bedre.


buying-15810.jpg

Tema: Vi hjælper hinanden til det næste SALG! (Julespecial)

Dato: Fredag den 6. december 2019 kl. 8.30-11.00

Hvad taler vi om: Dagens Netværksfredag er helt særlig. Vi bryder med den gængse form og dagsorden og går på fuld opdagelse i, hvor vi kan hjælpe hinanden til det næste salg. Fokus på hele dagen er 1) Hvad kan DU og 2) Hvem/hvilke kunder søger du? Herfra går vi på opdagelse i hinandens netværk med konkrete leads, potentielle kunder og salg for øje.

Dit output: Vi satser på at telefonnumre, navne og konkrete leads flyver gennem luften og at vi i januar bliver kimet ned af deltagere der spørger “hvornår vi kan gøre det igen!”



Tilmeld dig Netværksfredag her!

Tilmeld nyhedsbrev *

Program:

8.30: Ankomst
8.30 - 9.15: Morgenmad m/rundstykker og kaffe samt uformel snak og netværk
9.15 - 9.30: Velkommen og præsentation af faglig tema
9.30 - 10.30: Netværk og faglig tema, oplæg eller øvelse
10.30 - 11.00: Netværk
11.00 - ?: Deltagere på netværksfredag er velkommen til at blive og arbejde!

Vi sender et resumé!
Ugen efter netværksfredag, sender vi altid et nyhedsbrev ud med et blogpost, hvor vi opsummerer Netværksfredagens gode pointer. Har du ikke mulighed for at deltage, eller er du med på dagen og vil gerne slippe for at tage noter, er der altså god mening i, at læse med her!

OBS!
Når du tilmelder dig, tilmelder du dig næst-kommende arrangement. Det er desværre ikke muligt at tilmelde sig alle Netværksfredage på en gang.